zondag 25 maart 2012

Première Hunger Games


Hooi, jullie weten het vast allemaal wel. 21 maart was The Hunger Games in première gegaan. En nu vond ik het wel leuk om even de outfit van Jennifer Lawrence te beoordelen. Ben jij benieuwt naar je de jurk? Of wil jij weten wat ik er over zeg? Dan moet je nu heel er snel gaan doorlezen! O, en ik vond op youtube zo'n leuke tutorial dat ik die er ook gelijk bij doe want die tutorial gaat ook helemaal over de Hunger Games.

De jurk is eigenlijk het enige wat ze aan heeft. Maar de jurk staat haar dan ook heel erg goed! Het is een mooie jurk met een mooie goud/vuur achtige kleur wat heel erg goed bij de Hunger Games past. De mooie rug op de jurk is ook heel erg mooi! Het staat haar heel erg goed en vormt normaal om haar lichaam heen. Wat ik alleen mis aan de jurk is misschien een riem van de voorkant of zoiets maar verder is de jurk heel erg mooi!

De schoentjes vind ik ook heel erg leuk. Het is een beetje strak door de rechte lijnen maar toch ook weer niet doordat de rechte lijnen in een rondje zitten. De nagellak op de tenen maken het ook helemaal af.

Het haar is ook leuk. Gewoon lekker simpel en de make up staat er ook gewoon goed bij. Lekker basic maar toch goed voor een première.



Nu komt dan de tutorial. In de film heeft Katniss Everdeen een hele mooie vlecht in. En dit meisje heeft er een tutorial van gemaakt. Ze heeft het wel iets anders gemaakt maar de vlecht is super mooi en mij doet het zeker aan de Hunger Games denken. O, en voor de lezers die nog goede boeken wil lezen raad ik je ook zeker aan om de boeken van de Honger Spelen (hunger games) te lezen. Echt Geweldige boeken!
Nou veel plezier met het kijken van de tutorial en dit was het al weer voor vandaag. Laat jij reactie achter? En heb jij de film al gezien?



Xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten