zondag 22 april 2012

Hot or Not: Lana Del Rey - Carmen


Hooi, jullie kennen haar vast wel. De nieuwe zangeres Lana Del Rey. Deels bekent vanwege haar nieuwe "zelf gemaakte" look. En vandaag zag ik haar nieuwe video clip. Tja... wil jij weten wat ik van haar looks vond? Lees dan razend snel verder!

De outfit waar ik het over ga hebben is eigenlijk ook de enige outfit die je eventjes in de clip ziet. Het is de outfit waarbij ze een geel topje aan heeft en een short.

Lana Del Rey is eigenlijk gemaakt om de kleding van de jaren 50 te dragen. Dit keer heeft ze een heel leuk geel topje aan. Het is een beetje onduidelijk allemaal in de clip maar ik vind dat de gele kleur erg goed bij haar past. De gele kleur komt namelijk ook terug in haar sieren. Een grote ronde oorbel, een soort parel ketting, armbanden en kettingen.

Ze heeft deze outfit ook helemaal afgemaakt met een short. Super leuk, het zorgt er namelijk voor dat haar lieve uiterlijk daardoor wat meer pit krijgen. Het past ook erg goed bij het liedje dat ze zingt.

Verder valt er eigenlijk niet zo veel meer te praten over Lana Del Rey. Het haar is ook leuk maarja... verder heeft ze gewoon een leuke standaard outfit aan. Ik vind het ook zeker een Hot wat ze aan heeft maar vernieuwend is het niet.

Wil je de nieuwe clip zien?:

Oh, en ben je benieuwd naar de nieuwe videoclip van Rita Ora? Kijk dan snel!


Dit was het weer voor vandaag. Tot de volgende keer!


xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten